onsdag 18. februar 2009

Litt nytt frå meg og mitt :)

Snø og snøballkrig :)
Det er masse snø ute og då må me jo ut og kosa oss litt me den! Så me heiv på oss kler og for ut :) det blei masse snø kasting, snø vasking, snø mann laging og snø renning ;) uhell skjer når man er ute og herjar slik og eg kom inn igjen med ett ganske stort auga :P haha, får bare håpa at hevelsen går ner igjen til Torsdag (då skal me ta bilde).
Etter på gjekk eg, Georg, Tom og Andreas ner på trippen og Andreas laga varm kakao med fløyte på, det var knakande godt :D














Ragnhild har prosjekt
Ragnhild hadde prosjekt og sprang rundt med kamera sitt, eg sa så klart ja til å bli tatt bilde av og satte meg på stolen mellom alle dei skummle lyso XD.. eg sko liksom sjå sint ut på bildene då, men det var utroligt vanskeleg å holda seg alvorlig, og hvertfall sjå sint ut, når eg egentli var i godt humør :P
Sett på film :)
nå har eg faktisk sett den første filmen av pirates of the caribbean XD va vell på tide og sjå den siden alle mase om atte eg måtte sjå den. (Nå har eg bare 2-en og 3-en igen, pluss Ringenes herre og harry potter som eg vist må sjå) jaja. Men må sei den var ganske bra :P og så fekk eg fot massasje så det var digg!
Jente kveld sjå Kristina Roa :)
i helga samla me oss ein gjeng jenter sjå Kristina, Me åt både middag og dessert og så laga me valentins kort, åt masse snop og såg film :) Det var kjempe kos !!

Ingen kommentarer: