tirsdag 5. mai 2009

Lenge sia sist !

HeiHå :) nå er det lenge sia sist eg har blogget noko. Det har hent masse for tia og eg har rett og slett ikkje hatt tid til blogging. Også har det jo vore så fint ver.
men ja, me har vore på ein kjempe tur med skulen :) det var studietur og me fekk velja mellom 4 turar. Og eg var med på turen til Hellas! det var skam kjekkt!!

Kristine under vann ;)
Ei av øyene me var på :) kjempe koslige plass!
Meg, June og Dagmar på Tarassen utenfor Hotellet i Athen

Her var me i ein park :) prøve å lera meg å fly :P

Her er me i gå gata i Athen, rett bortanfor hotellet


Her er me oppe på ein liten høyde, ser utover Athen :) nydeligt ver og godt og varmt!

For ein herlige tur !!! :)

3 kommentarer:

Maria Nelly sa...

Åååh, det så GØY ut! :D:D
... men ikke like gøy som i Tyskland, da. ;D Ææhææ. :)

Linda K sa...

Ska me vedda?
Skam bra tur, og skam bra folk :D

Jossen sa...

KONGE rett og slett :)