torsdag 14. mai 2009

Lille meg er 18 år

Steike.... Der va eg og fylt 18 år!!
De e løye kor fort tio går, og eg vett nå ikkje heilt om eg lika det heller.
Nå er eg snart halveis til 40!! :o haha,, neida, det var å overdriva littegrann..
Lappen er nok ikkje i boks me det førsta, eg har så vidt begynt med kjøretimar og orka ikkje stressa sånnt med det :)
Ellers er eg nå gammale nok til å havna i fengsel (ikkje det at eg trur det blir noko problem), eg kan kjøpa ibux og pinex sjøl, eg sleppe å få underskrift av foreldre til alle små irriterande ting. Eg kan stemma med diverse valg. Eg kan komma inn på plasser der det er 18 års grensa. Eg kan jobba plassar der du må ver 18 år for å jobba. Eg kan gå på Kino med 18 års grensa. Eg må begynna å ta meir ansvar, Og sånn kan eg vell fortsetta ei ganske lang stund :)


Russen er foresten fullt i gang me "terror veko" XD og me må gjer akuratt det dei seie. Som å gå uten sminke, gå med bart og ikkja bråka i matsalen :P dei finne på noko nytt kvar dag.

Dei er og godt i gang med russeknutane. Bilde over viser ett tre med to madrasser, ein sofa og ein stol lignande ting. (dårligt bilde XD) det er ein russeknute å sove oppe i ett tre.. Det blei aldrig at dei sov oppe i treet heile natta, tilsyn kom og fekk dei ner XD
Ein anna russeknute er då å gå til Vågen i bare teip!! Kristian e her i full gang med å gjennomføra den. Han har rett og slett ingenting på seg uten om teipen XD

Ellers er det strålandes ver for tio :) og i dag fekk eg veta at eg ikkje kom opp i Engelsk skriftleg eksamen :D det var ein lettelse. På mandag får me veta om me kjeme opp i Norsk skriftleg eksamen, så krysse fingrane for å sleppa den og..

Og i Helga skal eg til Stavanger ein tur :) det blir gøy!

Prekast!! ;)

Ingen kommentarer: