torsdag 11. februar 2010

KENYA :D

Nå er det faktisk bare 1 dag til eg reise til Kenya!! Eg er ferdig me allt skule tullet som eg måtte bli ferdige med, eg har begynnt å pakka og er rett og slett bein klar! :)
I måro ein eller anna gang etter middag reise me frå Lundeneset. Me skal få 9 stykk med 46 kilo bagasje kvar inn i to bilar og kjøra av sted til Stavanger. Neste stopp er sjå Karoline der me skal eta og slappe av fram til me drar til Sola flyplass og tar fly kl 06.35!
Ikkje meir snø, ikkje meir skule, ikkje meir lekser, ikkje meir ull- undertøy, ikkje minus grader, mørke mårninger, bobble fisk, MATTE, glatte trapper, knuste bilar.
Nå blir det sol, strand, basseng-liv, Mørkingar, Gode folk, opplevelsar, ville dyr, safari, dykking, ride-tur, sol opp og nedganger, bål i skumringen, solkrem smøring, sand mellom tørne, reisefeber,diare, intressang mat, malaria, mygg, insekts lydar om kveldene, bikini skille, Rød Karl Erik, Savanne og masse meir :)

For dokken som ikkje har fått med dokken kem som skal reisa så er det ingen ringere enn:
Maria Nelly, Karoline, Meg, Maria B, Karen Sofie, Rune, Karl Erik, John Martin, Torodd

KONGE GJENG

Okay :) me snakkest! (visst eg ikkje blir spist opp av en flodhest)

2 kommentarer:

Maria Nelly sa...

Vi skal til Kenya, shalalalala, VI SKAL TIL KEEENYA, SHALALALALAAAA!! Maaan, det blir niiiice. Skal smøre deg med solkrem på ryggen, jeg, Anna! :D

el-Makno sa...

Kos dåkk :D