torsdag 27. mai 2010

Russetiden er over

- Men SÅ gøy me har hatt det!

Blåtur med Russen!
Me blei delt opp i grupper og satte ut på tur, på vegen fekk me forskjellige oppgåver som me skulle løysa for å få fleire ledetrådar og poeng :)Me gjorde foreksempel ein god gjerning: panta flasker for ei dama me møtte på butikken. Me ringte på ei random dør og gav mannen som åpna blomster. Me kappåt med lakris og eg tapte sjølvsagt og måtte gå med maling i fjeset resten av turen -.- Eg sprang opp alle trappene på Rica Hotell!! Det er noko av det mest slitsome eg har gjort på ei stund! Me sprang rundt på Ikea ogg fant varer til ein spesiell sum osv, osv.. Og til slutt endte me opp på ein leirplass på andra sida av fjorden :) meget gøy!




Neste dag for me på Laser- skyting og lekte i lekeland :D
Jada! Ingen sure miner, me stor koste oss!!



Kristenruss treff i Kragerø
Nokre bilder fra treffet :)





Russetida har gått fort og me har kost oss med pynting av bukser, turar, ramp og knutar :) Eg endte opp med å ha tatt 62 knutar og er egentli ganske fornøyd med det.. 1.klassingane har fått gjennomgå litt, men det har me i russen og!


Karen fekk alle skodno til alle jentene inn på badet sitt.. Rommet har blitt snudd bokstaveligt på hode nokre ganger.. Klerne våre har blitt bytta ut på tvers av romma og eg å Stine fekk rommet fyllt opp av isopor kuler.. Haha :P for ein 1.klasse gjeng seie bare eg!

Russebuksa mi :)



17. mai
Me gjekk i 4 forskjellige tåg! Ølen, Etne, Ølensvåg og Russetåget i Haugesund!

(Måtte stjele eit bilde av Tokheim, finne ikkje laderen til mitt kamera)

CHAO :)

1 kommentar:

Marie sa...

tyv...

Me har jammen kost oss! :D