onsdag 13. oktober 2010

Oppgaveskriving

Så satt eg her, med nasen i boka! Me har tri dagar på oss til å skrive ei oppgave der me tolke ein bibeltekst. Eg har fått Joh 3, 1-12, og så langt er alt greit MEN kor er konsentrasjonen når ein treng den!! -.- (Seie ikkje nei takk te litt hjelp visst nåken har nåke vist på hjerte) Neeida, eg skal ikkje klaga :) Detta er den første form for innlevering så langt detta skule året, så har det vel ganske greit ;)

Ellers har eg det ganske fint, og eg har masse kjekkt å gleda meg te frammover!
- Me skal på Team Tjeneste (trur eg mest sannsynleg skal til Stavanger til Solborg)
- Idrett klassen skal på 3 netters overnattingstur til Evje, rafting og masse gøy står på
planen
- Eg tenke å reisa på Frontline :)
- Eg har "praksis" på ein gammleheim, drøsing med gammle er hygge på høgt nivå :D

Me får tilbud om å reisa til eit misjonsland i løpet av året, ei lita gruppe får ver med til eit land og sjå litt kva arbeid som blir gjort der. Landa me kan reisa til er Ecuador, Japan, India, Slovakia eller bare ver i Norge. Eg må søka nå visst eg vil ver med, men eg klare ikkje å bestemma meg. Både India, Japan og Ecuador virke jo knall gøy!

Over og UT- Jossen

4 kommentarer:

Maria Nelly sa...

Lykke til, Jossen! You fix. ;) OG hvis du skal skrive om apostelgjerningene eller hvorfor JEsus måtte være fullkomment Gud og menneske, så gi meg et pip. ;) Haha. :) Du er god - hang in there!

Jossen sa...

Takk, Takk Nelly :) Det skal eg huska :) Eg har til nå skreve 300 ord av 2000, går hvertfall framover ;)

Maria Nelly sa...

Heheh, det går nok fint! Jeg heier på deg. :D

June Joanna sa...

jOSSEN :-) nå vil eg snart besøga deg asså!! men du, du må forandra profilen din her..såg d sto at du går på lundeneset ennå:-)